Webová stránka ako hodnotný marketingový nástroj

Mnoho spoločností zisťuje, že na budovanie svojho mena a dôveryhodnosti u zákazníkov nestačí mať len stránky vytvorené na sociálnych sieťach.

Je pravdou, že sociálne siete sú skvelým miestom pre šírenie povedomia o spoločnosti a značke, pre komunikáciu s publikom, prípadne pre organizovanie rôznych akcií. A pravda je aj to, že všetci sociálne siete ľúbia.

Ale je taktiež dôležité prezentovať svoju spoločnosť a svoje produkty a služby na vlastnej webovej stránke umiestnenej na svojej vlastnej doméne. Je to znak väčšej dôveryhodnosti spoločnosti. Tá úmerne rastie s tým, ako je online prezentácia spoločnosti (webová stránka alebo eshop) spracovaná. Webová stránka je zrkadlom vašej spoločnosti.

Dizajn webu predáva

V reálnom živote ľudia častokrát kladú dôraz na prvý dojem. Web vytvára prvý dojem o spoločnosti a značke.

Návštevník vie z prvého pohľadu na web zistiť, či:

  • je spoločnosť seriózna,
  • spoločnosť svojim výrobkom a službám verí natoľko, aby investovala čas a financie do profesionálne pripravenej online prezentácie,
  • spoločnosť ešte funguje a o svoju webovú stránku sa stará a pravidelne ju aktualizuje,

Ak je webová stránka spracovaná ako jedna strana s nezaujímavou grafikou, nezaujímavým textom, so zlým výberom farieb a zlou štruktúrou, tak návštevník jednoducho a bez záujmu odíde. Ak chcete opak, tak sa oplatí mať perfektný web.

Investujte do fotografii

Dizajn webu nie je kompletný bez kvalitných fotografií vašich produktov. Správne farby, svetlo, kompozícia a jednotná úprava fotografií dokážu zázraky. Krásne doplnia web ako celok a samé dokážu produkt predať.

A nezabúdajte, že správne fotografie sú skvelým nástrojom aj pre komunikáciu na sociálnych sieťach.

Technické spracovanie webu – tichý pomocník

Ak je stránka pomalá, nefungujú linky a zle sa zobrazuje na mobilných zariadeniach, tak stráca množstvo potenciálnych klientov. Návštevník nebude čakať, kým sa stránka načíta, aby sa dostal k hľadaným informáciám a nebude chápavý, keď ho linky na webe nenasmerujú tam, kde chce. Odíde ku konkurencii.

Oplatí sa investovať čas do správne naprogramovanej webovej stránky. Návštevník bude spokojný, nájde bez ťažkostí všetko, čo hľadá a môže sa premeniť na klienta.

Obsah webu rozpráva

Tvorte obsah pre návštevníka webu. Správnym obsahom viete vyrozprávať celý príbeh spoločnosti a viete relevantne komunikovať s návštevníkom. Zaujímavým obsahom upriamite pozornosť návštevníka webu na to, čo je vo vašej brandži dôležité a trendy. Správnym obsahom budujete svoju profesionalitu a ukazujete návštevníkom, že vaša práca vás baví.

Nezmyselne umiestnený priveľmi dlhý text opisujúci celú históriu spoločnosti, prípadne príhovor generálneho riaditeľa, ktorý rozpráva, čo všetko spoločnosť vie a vlastní, nie je veľmi zaujímavé čítanie.

Návštevník sa nedozvie jednoduchým spôsobom, čo môže spoločnosť urobiť pre neho a tak odíde ku konkurencii, kde požadované informácie bez väčšej námahy dostane. Netvorte obsah pre vyhľadávače a nasilu, ale pre návštevníkov a so záujmom. Tvorte taký obsah, ktorý by bol zaujímavý aj pre vás na cudzích weboch.

Správne a príťažlivo spracovaná webová stránka je skvelým marketingovým nástrojom, ktorý dokáže získať záujem návštevníka a generovať zisk.

My v Nuovo vám radi pomôžeme s vytvorením tej vašej webovej stránky, ktorá dokáže pritiahnuť a zaujať návštevníka. Stačí nás len kontaktovať.