5 dôvodov prečo mať vlastnú webovú stránku alebo eshop

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Máte spoločnosť, ale nemáte svoj web alebo je váš web zastaralý a neatraktívny? Premýšlate, či potrebujete pre svoje podnikanie webovú stránku alebo eshop?

Možno vám pomôžeme rozhodnúť sa, či investícia do vlastnej prezentácie na internete je pre vás to pravé. Pripravili sme 5 dôvodov, prečo mať webovú stránku.

1. Počet ľudí, ktorí sú online neustále narastá

Na Slovensku, rovnako ako inde vo svete, počet používateľov internetu neustále narastá. Podiel slovenských domácností, ktoré mali prístup na internet v roku 2018 sa vyšplhal na 81%. Z tohto podielu je veľké množstvo ľudí, ktorí môžu byť vašim klientom alebo fanúšikom, keď im dáte vedieť o svojej existencii a o tom, čo im môžete ponúknuť.

(Vývoj podielu domácností na Slovensku, ktoré mali prístup na internet od roku 2007 do roku 2018. Zdroj: The Statistics Portal Statista)

2. Nepretržitá dostupnosť vašich produktoch pre zákazníkov 

Vaša webová stránka a eshop sú neustále dostupné. Užívatelia si môžu kedykoľvek, počas dňa či noci pozrieť, čo ponúkate a rovnako vám môžu kedykoľvek napísať alebo si objednať vaše produkty alebo služby.

Podľa štatistiky podiel jednotlivcov v EU vo veku 16 – 74 rokov, ktorí si kúpili výrobky alebo služby cez internet, dosiahol v roku 2017 hodnotu 57%.

(Percentuálne porovnanie množstva nákupov cez internet v roku 2012 a v roku 2017.
Zdroj: Eurostat )

3. Budovanie povedomia o značke

Príťažlivou a užívateľsky prehľadnou webovou stránkou viete budovať svoj imidž a dôveryhodnosť.  Návštevníci stránky sa môžu na základe vizuálnej príťažlivosti a dobrého technického spracovania webu rozhodnúť, či sa premenia na platiacich zákazníkov, alebo z webu odídu ku konkurencii.

4. Budovanie základne fanúšikov a sledovateľov 

Keď webovú stránku prepojíte s firemným profilom na sociálnych sieťach, tak sa spokojní zákazníci môžu stať vašimi fanúšikmi, ktorí ohodnotia vaše produkty alebo služby a svoje dobré skúsenosti môžu šíriť ďalej medzi svojich priateľov.

5. Web ako marketingový nástroj

Webovú stránku viete premeniť na skvelý marketingový nástroj. Viete prostredníctvom kódu umiestneného na webe získať prehľad o návštevnosti vašich stránok, viete zistiť mieru konverzie, viete budovať databázu kontaktov a viete získať ďalšie údaje, na základe ktorých sa rozhodnete, čo by bolo vhodné na webe vylepšiť. Taktiež sa môžete zamerať na platenú online reklamu, pomocou ktorej budete vedieť osloviť široké publikum a získať ďalších zákazníkov.

Pomohli sme vám v rozhodovaní, či mať vlastnú kvalitnú webovú stránku alebo eshop? Ak je vaša odpoveď áno, tak nás to teší a v ďalšom kroku vám navrhujeme, aby ste začali s budovaním vašej webovej stránky čo najskôr.

Ak potrebujete pomôcť, tak sa na nás v Nuovo môžete s dôverou obrátiť a dohodneme si stretnutie, kde preberieme vaše možnosti a naše odporúčania.

každý pracovný deň od 09:00 – 17:00

Ružová dolina 6, (budova Kovoprojekt) 
821 08 Bratislava